FAQ

FAQ

Hier vindt u een antwoord op veel aan ons gestelde vragen.

1. Zoekt U ook in opdracht naar spullen?

Antw: Ja. U kunt met zoekopdrachten bij ons terecht.

2. Ik zie in de shop iets leuks staan in een bepaalde kleur, maar kunnen jullie het ook in een andere kleur leveren ?

Antw: Ja, als het product zich daartoe leent. U kunt het beste een mail sturen met uw verzoek. Het kan zijn dat er extra kosten berekend moeten worden.

3. Komt mijn bestelling wel op de beloofde datum aan?

Antw: 

Webwinkels dienen zich te houden aan een beloofde of afgesproken levertijd. Is er niets afgesproken? Dan moeten webwinkels het pakket bezorgen binnen 30 dagen. Zodra je extra kosten moeten maken omdat het pakket niet of later geleverd wordt, dan hoeft de webwinkel dit niet te vergoeden. Vanwege de coronacrisis is er sprake van overmacht.  

“Webwinkels en vervoerders doen er op dit moment alles aan om alle bestellingen zo veel mogelijk te blijven bezorgen, maar door de enorme drukte en veiligheidsmaatregelen kan er lokaal vertraging ontstaan,” aldus Wijnand Jongen, directeur bij Thuiswinkel.org. We vragen als branche en webwinkels begrip van consumenten in deze tijden.


Désolé, aucun produit ne correspond à votre recherche.